Vår service- och supportorganisation består idag av 14 personer runt om i Sverige, Norge och Danmark. Vi arbetar med moderna verktyg och styrsystem för att snabbt kunna felsöka. följa och avsluta pågående serviceärenden. Alla våra tekniker har kvalificerad kompetens och kunskap inom sina områden.

Felanmälan görs enklast direkt via vårt ärendehanteringssystem här på webben. Då kan Du själv logga, följa, uppdatera och kommunicera med servicetekniker under tiden ärendet pågår genom det kundärendenummer och länk som kopplas till anmälan. Uppföljning på anmälan görs snarast med en ärendebekräftelse samt en personlig kontakt.

Logga ditt serviceärende HÄR.

Att maila eller ringa in en beskrivning av ditt ärendet samt lämna kontaktuppgifter för återkoppling går också bra.

E-post: service@lab.se

Telefon: +46 (0)8-29 60 25

Växeln är bemannad varje vardag; mån-fre 8.00-17.00

Oavsett hur Du kontaktar oss med ett serviceärende så registrerar vi det alltid i vårt ärendehanteringssystem. Där går det enkelt för er som kund att följa er anmälan samt att vi som leverantör får en korrekt och säker spårbarhet av våra serviceärenden. När en felanmälan har gjorts tilldelas kunden ett ärendehanteringsnummer vilket kan användas för att logga in i vårt system och följa ärendet samt för att få återkoppling och uppdateringar från oss under tiden serviceärendet hanteras.

Vill du komma i kontakt med vår servicechef Christian Björklund så nås han direkt på christian.bjorklund@labanalytical.se.

 

Fjärranslutning till PC